#1 Skrevet Februar 24, 2016 (endret) Hei, Vurderer å selge min Pioneer X3600DAB for skal tilbake til RNS-510. Får mye bedre lys i bilen med Pioneer enn original spiller. Denne har bluetooth, DAB, DVD, MP3, 3x Preout Følger med: 2 DIN-ramme til Passat 3c (passer sikkert flere VW modeller også) Alt av ISO kabler og kabler for at multifunksjonsratt skal fungere Bluetooth mikrofon Appradio kabel til Iphone 5/5s (kjøpt for 2 dager siden. Ikke brukt) Har ikke helt tenkt på pris ennå, men 2-din ramme, isokabler, mic og rattstyring koster ca 2.000,- Appradio kabel koster 600,- NB: Det er en liten ripe oppe i høyre hjørne. Denne syns KUN når skjermen er svart ( altså når spiller er av) Har ikke noe betydning på funksjonalitet. Kom med bud!! HBO kr. 3000,- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 24, 2016 Regner med det er lyd som blir bedre, ikke lys 😉 Btw, mener det er et krav om prisantydning i salgs-delen av forumet, hvis jeg ikke husker feil. Tråder kan bli fjernet uten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 24, 2016 Regner med det er lyd som blir bedre, ikke lys Btw, mener det er et krav om prisantydning i salgs-delen av forumet, hvis jeg ikke husker feil. Tråder kan bli fjernet uten Hehe, ja mener lyd. Gikk litt fort i svingene. Takk, skal endre:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...