#1 Skrevet Februar 24, 2016 Noen som har en hovedsylinder uten abs som passer S2 bremsekraftforsterker. Det viktige her er 2 separate bremsekretser til frambremsene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 7, 2016 Ingen som har tips? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 1, 2016 Har en orginal hovedsylinder som jeg brukte på S2. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 1, 2016 Har en orginal hovedsylinder som jeg brukte på S2. Men har den uttak til hver side foran? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 1, 2016 Men har den uttak til hver side foran? Kan ta bilde når jeg kommer hjem på torsdag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 7, 2016 Men har den uttak til hver side foran? Hadde bare to uttak. Jeg brukte t- stykke forran. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 9, 2016 Hadde bare to uttak. Jeg brukte t- stykke forran. Ja, det går.. Men Biltilsynet er ikke spesielt begeistret for en slik løsning! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...