Anbefalte innlegg

Hei

Gikk til innkjøp av bixenon fra Retrofitlab.

Kvalitet ser grei nok ut, men når jeg studerer reflektorene nærmere så er ikke disse feilfrie. Her er noen område hvor det kan se ut som at påleggingen av reflektormaterialet har feilet. Retrofitlab mener på at dette ikke vil ha noen betydning, men jeg har vanskelig for å tro dette. Hva tror dere?

IMG_3024.jpg

IMG_3027.jpg

IMG_3025.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er dette til Allroad'n? Det er vel fjernlysreflektoren. Og det bittelille der har jeg vondt for å tro at har noe betydning. Ikke noe du legger merke til hvertfall.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp, er til Allroaden ja. Blir vel egentlig både fjern og nærlysreflektorer dette men det spiller ingen rolle[emoji6]

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så altså til bixenon? Tror ikke du merker mye forskjell på lysbildet (uansett en stor oppgradering bra brente, gamle reflektorer), men spørsmålet er vel heller hvordan holdbarheten blir. Jeg tror ikke jeg ville ha akseptert det, mtp at det ofte er litt jobb å skifte reflektorene.

Er det Hella EVOX-R?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp, hella evox. Men dette er nok kinavare som alt annet og ingen original.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fått montert disse enda? Isåfall, hvordan gjør de jobben? Litt usikker på om det er verdt å bruke nesten det dobbelte fra Retrofitlab når man finner de samme på Aliexpress, for ikke godt å si om det er av samme kvalitet eller ei.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kjøpte EVO x prosjektorer i fra theretrofitsource.com...super kvalitet og enorm lysutbytte.

Ingen skjolder eller matte felter som du viser til her....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen bilder av lysbildet, Tony?