Anbefalte innlegg

Hei

Gikk til innkjøp av bixenon fra Retrofitlab.

Kvalitet ser grei nok ut, men når jeg studerer reflektorene nærmere så er ikke disse feilfrie. Her er noen område hvor det kan se ut som at påleggingen av reflektormaterialet har feilet. Retrofitlab mener på at dette ikke vil ha noen betydning, men jeg har vanskelig for å tro dette. Hva tror dere?

IMG_3024.jpg

IMG_3027.jpg

IMG_3025.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er dette til Allroad'n? Det er vel fjernlysreflektoren. Og det bittelille der har jeg vondt for å tro at har noe betydning. Ikke noe du legger merke til hvertfall.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp, er til Allroaden ja. Blir vel egentlig både fjern og nærlysreflektorer dette men det spiller ingen rolle[emoji6]

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så altså til bixenon? Tror ikke du merker mye forskjell på lysbildet (uansett en stor oppgradering bra brente, gamle reflektorer), men spørsmålet er vel heller hvordan holdbarheten blir. Jeg tror ikke jeg ville ha akseptert det, mtp at det ofte er litt jobb å skifte reflektorene.

Er det Hella EVOX-R?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp, hella evox. Men dette er nok kinavare som alt annet og ingen original.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fått montert disse enda? Isåfall, hvordan gjør de jobben? Litt usikker på om det er verdt å bruke nesten det dobbelte fra Retrofitlab når man finner de samme på Aliexpress, for ikke godt å si om det er av samme kvalitet eller ei.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kjøpte EVO x prosjektorer i fra theretrofitsource.com...super kvalitet og enorm lysutbytte.

Ingen skjolder eller matte felter som du viser til her....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen bilder av lysbildet, Tony?

Har nok bare blitt liggende pga andre prosjekter i heimen. Jeg hadde ikke stusset i å bestille fra Aliexpress om det var mulig. Ulempen er at jeg kun kom over DOT reflektorer, men her på berget skal vi ha ECE RHD

http://forum.vacn.no/showthread.php?280495-Amerikansk-Europeisk-nærlys-forskjeller&p=3028498#post3028498

Tror det blir DOT på meg også, men RHD blir jo feil?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen bilder av lysbildet, Tony?

Tror det blir DOT på meg også, men RHD blir jo feil?

Min feil, LHD blir tingen ja om man ikke skal til England [emoji51]

Sent from my iPhone using Tapatalk

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, jeg begynte å lure et lite sekund der:p Har sendt forespørsel på noen fra Alixpress nå, så da får vi se hva slags lysbilde og side av veien de er beregnet til.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.