Originale S6-felger, 9x19 ET52 - 9000,- med dekk

Anbefalte innlegg

Interessen for disse felgene har vært heller laber tidligere, selv om jeg personlig mener de er veldig kule. Prøver uansett igjen å bytte de i andre 19, helst OEM eller noen konkave felger - eller kom med forslag, bare husk jeg er litt sær. Dekk følger i utgangspunktet ikke med, med mindre det sitter andre kvalitetsdekk på felgene jeg tar i innbytte. Dimensjon må isåfall være 225/35 foran og tilsvarende bak pga 4Motion. Breie 18" med gode dekk kan også være av interesse.

 

Om jeg finner andre felger, kan disse her selges for 10 000,- med dekk eller 4000,- uten. Sitter nye og knapt brukte Hankook Ventus S1 EVO 2 K117 på felgene. Gode og støysvake dekk som fungerer bra på vått og tørt, sporer ikke i det hele tatt.

 

Felgene er hele og pene, ingen bulker, men kunne ha fortjent et nytt strøk med lakk for å få de helt perfekte. Ellers i veldig bra bruksskikk.

 

_MG_0001.jpg

 

IMAG0088.jpg

 

PM eller tlf/SMS 99462375.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er her fortsatt, nå også på Finn. 1000,- i rabatt for medlemmer for bare felgene, med forbehold om at jeg finner noe annet av interesse.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kunne du tenkt deg et sett Rotor reps i gunmetal? 8,5-19 ET 35? <!--url{0}-->

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kunne du tenkt deg et sett Rotor reps i gunmetal? 8,5-19 ET 35? <!--url{0}-->

 

Pris ved salg?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Send heller Thomas en PM, så tråden holdes mest mulig ryddig: ja :

Kunne du tenkt deg et sett Rotor reps i gunmetal? 8,5-19 ET 35? <!--url{0}-->

Dessverre, prøver å unngå replica:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

BBS CK i 19" står høyt på listen, ellers vurderes andre innbytteforslag også:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Breie 18" frister mer og mer også, så disse kan selges med dekk for 10 000,- eller byttes i noen kule 18"-ere.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

9000,- for felgene med dekkene da jeg har funnet meg noen andre felger jeg har lyst på. Lavere enn dette går jeg rett og slett ikke.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor holder du til?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skreia @ Toten. Frakt kan ordnes, som skrevet i den andre tråden du svarte i. I verste fall kan jeg kjøre deg i møte mot dekte dieselutgifter.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøre Ørsta -> Andebu(Tønsberg) imorga og heim fredag, og kan ta dei med om noken trenger frakt

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.