Anbefalte innlegg

Skal en s3 være stylet da?

Synest s'biler skal være orginale, men med store felger og mye senk :)

Men det er min mening da... : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal en s3 være stylet da?

Synest s'biler skal være orginale, men med store felger og mye senk :)

Men det er min mening da... : rolleyes

 

Forsåvidt enig, men en blir fort lei av utseendet. Kunne tenke meg en front som "bjeffer" litt mer.

 

Vurderer å slippe den litt ned, men med 19" sko er jeg redd det ikke blir like moro å kjøre. : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Forsåvidt enig, men en blir fort lei av utseendet. Kunne tenke meg en front som "bjeffer" litt mer.

 

Vurderer å slippe den litt ned, men med 19" sko er jeg redd det ikke blir like moro å kjøre. : klø :

 

S3 tuning mener jeg å ha lest at er veldig trege og så som så på passform. Søk litt på tyresmoke.net (s3 delen) så står det litt der, drev der en del med min gamle, mulig jeg husker litt feil.

Rieger har jo front som jeg hadde, ikke helt bra passform men med litt jobb går det. Suzy Q har vel hatt et par forskjellige fra MTM.

264-6472_IMG.jpg

 

Litt forskjell... Synes det ikk egjør noe å style de selv om det er S jeg. : rock:

 

265-6547_IMG.jpg

 

Senking må til! : rolleyes

Ikke noe spesielt bra kjøreegenskaper orginalt på de. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Se her ja! Dette ser helt riktig ut... tilogmed fargen! :)

Hvor mye senket du? 18" eller 19"? Originalfanger bak?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Se her ja! Dette ser helt riktig ut... tilogmed fargen! :)

Hvor mye senket du? 18" eller 19"? Originalfanger bak?

Elsker fargen, skifter mye. :)

Orginal bak ja.

IMG_9402.jpg

 

4-5 på det justerbare foran. Helt ned bak. 19" på det øverste.

 

18" på det nederste, orginal understell.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tar jeg ikke heeelt feil ser det ut som 19" BBS Motorsport hjul? : rock : Likte den fronten og fargen meget godt! ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Frekke felger! Likte de øverste.

 

Dårlig bilde men.. finn én feil:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

senterkoppen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Frekke felger! Likte de øverste.

 

 

De andre var 2delte OZ racing donert fra Suzy Q, er de som den er avbildet med i Bilsport om noen husker det.

Satte på gateslicks og brukte de som leke/banehjul

 

Men skal du bytte klosser noen gang så skift til Ferrodo, har de på Kollevold og omtrent samme pris som orginale. Men er bedre. :)

Short shift fra Dieslgeek.com anbefales også, Ble MYE bedre å kjøre og jeg hadde race utgaven som er veldig tett. :)

 

Bare å spørre om det er noe du lurer på angående S3, er en til fra Bergen her å som har mye peiling så har litt erfaringer. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde jeg vært deg HP ville jeg bytta frontfanger ala SE og fått inn RS4 gitter der den sorte plasten er på bakfangeren din. Det hadde gjort seg syntes jeg. Skjønner at du vil ha en som "bjeffer" litt og da burde du ha litt gitter bak også som sier "frakjørt".... :-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for tips! Får se hva det blir til nå. Først skal jeg bytte regreim, og det er ikke akkurat gratis. Ikke luftmassemåler og tempføler jeg byttet forrige uke heller. Men feriepenger og skattepenger lusker rundt hjørnet, så et og annet blir det vel hvis ikke jeg selger'n.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet dere om det finnes gitter som kan monteres i fronten på S3 som er likt det som er i RS4? Da snakker jeg ikke om å klippe til noe dill-dall, men er det noen firmaer som leverer bolt-on? Grill også forresten. Kompis som lurer...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.