#1 Skrevet Februar 27, 2016 Hei! Et eller annet er galt fremme venstre på min Audi s2 Coupe. Se for dere når dere kjører over en komme, eller et lite hull i veien eller noe. Den lyden/følelsen på bilen får jeg flere ganger når jeg er ute å kjører. Det skjer mest ved begynnelsen av et gasspådrag. Altså i det bilen får trekk fremover igjen, etter en oppbremsning for eksempel. Når det skjer er det enkelt og greit bare en lyd som kommer en gang. klarer ikke helt beskrive lyden, men en form for klunke lyd. Så er det akkurat som om jeg mister litt styring i 1 sekund eller noe da det skjer. Noen som vet hva dette kan være? Har blitt tipset om at det kan være foring/foringer eller drivknute. Mvh Torstein 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 28, 2016 Sjekk hjulmuttra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 13, 2016 Visste seg å være boltene som justerer camber som har løsnet. slurv fra verksted etter 4 hjulskontroll... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...