Audi A8 2.5TDi tullet etter reg. Reim bytte

Anbefalte innlegg

Hei.

Byttet reg reim, vannpumpe og termostat på bilen min i helga, etter jobben var gjort så startet jeg motor og alt virket som det fungerte slik det skulle.

Kjørte meg en tur uten lokket på ekspansjonstanken for å få ut luft av systemet, fikk ut alt av luft og fikk stabil temperatur på motor. så skulle jeg på besøk noen timer etter jeg hadde parkert bilen. Gikk ut å skulle starte bilen, da gikk den ujevn og røyk hvit. Sjekket om reimene var stram og det var dem. Klarer ikke å komme inn med vag com på diesel pumpa på for time pumpa.

Noen som har vært borti noe lignende som kan gi meg noen tips om hva jeg kan gjøre?

Bilen skal brukes som del betaling på en ny bil jeg skal kjøpe, så hadde vært greit med et rimelig raskt svar.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du brukte "org" låseverktøy da du byttet reima så du vet at alt er 100% timet riktig?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Merket reimhjul og alt. Brukte ikke låseverktøy. Men bilen gikk fint etter reim bytte. Prøvde igår å justere pumpa med vag com, så fikk den til å gå litt likere. Men den har enda tung gange syns jeg og den er ikke helt i orden

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.