#1 Skrevet Februar 28, 2016 (endret) Mars kommer, og det er på tide å samle troppene igjen! Er du sulten/mett, har noe å fortelle/har lyst til å bare høre på, har noe å vise frem/liker å se på... Vel, kanskje ikke det siste, men uansett, det blir lokallagstreff på Peppes igjen! *Garantert uten styrevalg eller andre kjedelige innslag!* Ingen spiseplikt, men vi får grei rabatt. Allerede torsdag 3. mars samles vi fra kl. 18.30 på Peppes i Tønsberg, og ALLE er velkomne! Ta gjerne med en kompis eller en du er glad i, eller kom helt alene. Ingen biter! Ikke uten å si fra først, i hvertfall. Husk fri parkering etter kl. 18 i enkelte gater ovenfor Nedre Langgate! Håper å se mange nye og gamle medlemmer! Jeg har som vanlig med skiltplater og klistremerker. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 29, 2016 Savner flokken og jeg savner pizza så jeg kommer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 29, 2016 Jeg tar turen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 29, 2016 Vi kommer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 1, 2016 Dette blir knall! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 2, 2016 (endret) (For de som ikke skjønte det: Dette er purre. Som i 'Nå purrer jeg på dere så dere kan si fra om dere kommer eller noe"..) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 3, 2016 I kveld må det da bli et perfekt treff med gode Quattro-historier? Kanskje noen rykende ferske fra de som har våget seg ut i dag? Uansett, blir godt med rund mat! Vi sees! ☺ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 3, 2016 Dukker opp;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 3, 2016 Oioioi!!! Referat! Vi ble til sammen 12 vakre mennesker, slett ikke ille! Bra oppmøte fra både nord- og sydfylket, og etter matinntaket å dømme fant alle noe de likte! Diskusjon om alt fra vintertreff til religion viser bare bredden i klubben, og alt er lov å diskutere. Til slutt: Grattis med lappen til Guro!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...