Lite digitalt display for innfelling (oljetemp), hvor kjøpe?

Anbefalte innlegg

Sitter og Googler og Ebayer meg gal her, men finner ikke det jeg lite etter. Godt mulig jeg søker feil - ikke at det skal være så mange muligheter.

Vil ha noe sånt som dette her, enkelt og greit:

960.jpg

Rødt lys må det også være.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva slags bil? Jeg har Kufatech Fiscon integrert bluetooth med MFA+ som gir masse ekstrainfo i kjørecomputer. Denne visningen bruker jeg hele tiden.

image.gif

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Passat 3BG, så såvidt jeg finner ut har de ikke noe som passer den. Fåes en annen type (husker ikke navnet i farten), men den koster også et par tusen kroner eller mer.

Litt i dyreste laget. Så får meg 1/10 av prisen. Er ikke noe jeg trenger, men et lite prosjekt sånn for moro skyld:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det jeg har tenkt på som en reserveplan, men meget rart at man ikke skal kunne finne dette utenom:o

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke dumme forslag. Begge var forsåvidt interessante, bare synd at ledningen på den første ikke var bak. Vil isåfall ha den integrert mest mulig. Kom gjerne med flere forslag om du har, så skal jeg søke litt mer selv også:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.