#1 Skrevet Februar 29, 2016 Er vel tid med tirsdagstreff igjen! Dagen før er vel innafor med tråd? hehe Noen som har tenkt å stille klokka 19 under brua på den vanlige plassen? Tenkte å ta ein tur ned! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 29, 2016 Tja. No har eg plan om det! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 29, 2016 Jeg kunne tenkt meg å komme. Noen som kommer som har Skiltplater og klistermerker? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 1, 2016 Skulle også hatt skiltplater 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 1, 2016 Er vel Kjell Breivik som har orden på skiltplater og klistremerker,så må nesten ta kontakt med han om han ikke ser dette sjøl! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 1, 2016 Første gang det bare har vert vw på et treff? hehe til og med lys der ein god stund! ikke så gale bare det! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 1, 2016 Bra dere holder koken, er litt fraværende fortiden. Husbygging tar 175% av fritiden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...