#1 Skrevet Juni 17, 2005 Legger ut noen bilder av bilen som har vært hos Pitstop i Moss. Det er blitt satt på et JE-Design kit, effektanlegget er ikke montert enda, det kommer til uka. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 17, 2005 To bilder til..... Skal ta noen ordentlig bilder ute når bilen er ferdig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 17, 2005 Ble veldig bra det! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 17, 2005 Ai ai ai! Ser litt småhissig ut. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 17, 2005 Ai ai ai! Ser litt småhissig ut. men den er ikke det..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 17, 2005 Skikkelig bra!! Bilen din jeg så utefor der igår da sikkert, tror det var igår hvertfall.. Gullfisk hukommelse!! Tøff Bil! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 17, 2005 takker.... morro å se flere fra mosseområde 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 5, 2005 Ja, ble skikkelig fet den der Ser deg vel rundt i området her.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 5, 2005 Ja, ble skikkelig fet den der Ser deg vel rundt i området her.... Ja, det kan jo hende det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 6, 2005 Nice! Fin bil! Videre planer? senk og felger? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juli 6, 2005 tenkte jeg skullle få meg noen 19".... men jeg har ikke lyst til ha den no lavere bakken, da jeg har skrapa nedi allerede, bilen kommer tilbake fra lakkerern i mårra.... (7.juli) Men har veldig lyst til å fylle hjulbuene litt mere. Bilen vil vel bli LITT høyere med 19"? og da senke den ned litt ekstra, er helt grønn når det gjelder sånt jeg, så bare kom med forslag, dette er en bil som jeg må kunne bruke om vintern og i Moss 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juli 7, 2005 Ville gått for justerbart i tilfelle, da har du iallefall mulighet til å få den litt høyere på vinteren hvis det blir problemer med at den er for lav. Har kjørt senket bil i Moss i mange år og det er stort sett ikke noe problem når man venner seg til å kjøre med det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juli 7, 2005 skal du på gatebil til lørdag? da kan du jo se litt nærmere på bilen og eventuelt gi meg noen tips om hva som kan gjøres...... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juli 7, 2005 men jeg har ikke lyst til ha den no lavere bakken, da jeg har skrapa nedi allerede, Men grunnen til at det skraper nedi slik som bilen er nå, er mest sannsynlig ikke at den er så veldig lav, men at den er forholdsvis myk i fjæringa.. Når du senker bilen, vil den også bli mye stivere, og da spretter du bare bortover, istedet for at karosseriet legger seg hit og dit. Så senking trenger ikke nødvendigvis å gjøre at du tar nedpå noe mer..men man må jo tilpasse kjøringa litt såklart Pen bil forresten ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...