#1 Skrevet Juni 17, 2005 lurer på å ta en tur så jeg lurte på om noen andre skulle 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 17, 2005 Jeg har vel ikke noe valg Skulle heller vært i molde.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 17, 2005 Må nok desverre stå over tredje runde i køppen, til fordel for Molde.. Skjønna at du Tobben må til Vik da men e syns det e viktigere å støtte opp om dei lokale treffa 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 18, 2005 Skulle ha vært der i dag. Var kjempe-oppmøte. Stilte 5 i mod.,2 i standard og 2 i nybegynnerklassen. kjørte 4 omganger for å fylle tiden litt. Var unnagjort på 1 time og 20 min.med premieutdeling. Tror ikke det blir flere løp der nei... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 19, 2005 For en nedtur da:( Molde var bra, neste gang det krasjer men AS i Ulsteinvik regner jeg med at du blir syk;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 19, 2005 Hmm.. Trudde nå det kom til å bli et artig løp der ute e, fint ver og greier.. Menmen man lærer så lenge man lever sei dei vel.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 20, 2005 hadde vår bedre å lagt autoslalomen til mjølstadneset. der d va i fjor i fosnavågen. trur det kan bli ganske bra i år. bedre plass enn i ulsteinvik 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 21, 2005 Blir der også etterhvert. blir litt utpå høsten. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 22, 2005 veit du om der blir nm eller blir de i ålesund? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...