#1 Skrevet Mars 2, 2016 Har en A4 B6 som originalt har xenon, men en gang i tida så har den fått seg en smell i fronten og da har det blitt montert vanlige halogenlykter. Disse lyktene har ikke den motoren for automatisk høydejustering. Som da selvfølgelig resulterer i feil på høyre og venstre motor, med medfølgende varsellampe blink i instrument. Spørsmålet mitt er da om det går ann å kode bort dette? Lette litt i vagcom og på rosstech uten å finne ut noe.. Eller må motorer monteres? Passer de i halogenlykter? Eller bare legge de tilkoblet i motorrom? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 5, 2016 Ingen som har noe forslag til dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 5, 2016 Holder det ikke bare å kode om fra xenon til halogen? Gjlrs inne på Coding hvis jeg ikke husker helt feil. Sånn annen ting, hvordan er det gjort med ledningnsnettet til lyktene? Mine bi-xenon er veldig dårlige og vurderer halogen pga 7000kr pr lykt høres ikke så fristende ut. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 6, 2016 Det jeg trodde også, men var inne å sjekket og alt står i halogen.. MYE mulig jeg har oversett noe men.. Så hadde et håp om at noen hadde tips. Tok en titt i motorrommet i sta og ser ut som kontakta passer rett på. Men her var det nok bare xenon i kjørelys. Vet ikke om det er forskjell på bixenon jeg? Fant nå heller ikke kontakta til høydejusteringsmotorene jeg.. Mulig de er gjemt nedi der et sted, demonterte ingenting.. Hvordan ser den kontakta ut? Er det 2-pins kontakt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 6, 2016 Nå spør jeg sikkert dumt, men sitter motoren inne i lykta? Og ledningene til motoren er i "hovedkontakta" på lykta? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 6, 2016 Det jeg trodde også, men var inne å sjekket og alt står i halogen.. MYE mulig jeg har oversett noe men.. Så hadde et håp om at noen hadde tips. Tok en titt i motorrommet i sta og ser ut som kontakta passer rett på. Men her var det nok bare xenon i kjørelys. Vet ikke om det er forskjell på bixenon jeg? Fant nå heller ikke kontakta til høydejusteringsmotorene jeg.. Mulig de er gjemt nedi der et sted, demonterte ingenting.. Hvordan ser den kontakta ut? Er det 2-pins kontakt? Tror motoren sitter inni lykta. Du har mulighet å ta bilde av stikkene? Både det i lykta og på kontakten? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...