#1 Skrevet Mars 4, 2016 (endret) Da må jeg selge min trofaste 2000 A6 1.8TQ Avant, har hatt den i 10 år. Er generelt i bra stand bortsett fra rust i framskjermer/noe overflaterust dører Kmstand: snaut 230 000. Oljeforbruk: mindre enn 1 liter på siste 1000 mil Motor går godt, er optimert av Chipsenter. Farge Mingblå perleeffekt Hengerfeste Soltak Defa Motor/kupevarmer Alpine stereo med DAB+/USB/Bluetooth/handsfree V. dekk Hakka 8 pigg på org 16" S. Dekk Continental på Avus 17" Følger med sett med bærearmer (-2 som er montert) til forstilling Har kvitteringer ifm vedlikehold fra siste 10 år. Mye bil igjen her, praktisk, komfortabel og morsom bil og kjøre. EU ok ut juni. Prisantydning 29 000,- Er åpen for bud! Kontakt meg på 92845459 eller leifhelgek@gmail.com Bilen står i Solbergelva utenfor Drammen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 19, 2016 (endret) Dette er mye bil for pengene! Fin bil og dra på påsketur med, følger med takgrind også. Fortsatt åpen for bud. Har bud fra oppkjøper på 20000 ex årsavg. som den står. Blir nok solgt for det rett over påske hvis det ikke er noen interesse her. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 31, 2016 Da er bilen solgt og tråd lukkes.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...