#1 Skrevet Mars 4, 2016 (endret) Hei Selger min RS4 http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=71788043 Pris kan disk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 16, 2016 Bilen beholdes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 1, 2016 Hei Da har jeg bestemt meg for å selge. Bilen er nå gått 117000km, aller meste av utstyr! -Avussilber, nettopp nylakkert strøken!! -Keramiske bremser -RS stoler -RS ratt -RS speil -Solar takluke -Carboninteriør -Kjøleskap -Bilstein coilovers. Orginalt sportpluss følger med -Vmax 280 km/t - 2 sett 19" felger, alle orginale RS4 og med nye dekk. Sommer titangrå, vinter sølv. ++ Bilen har komplett service hefte, siste service hos S-sentrum på 116000km Carbonrensing av motor i sommer gjort av TE motorsport. Satt billet alu armer på flaps og innsug spacer i samme slengen Pris: 590 000,- TLF: 92026465 Bilder kommer! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 9, 2016 Solgt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...