Vindusviskere og spyler virker ikke foran VW Polo 6n2

Anbefalte innlegg

Fruens Polo har funnet det for godt å ikke ville viske foran lengre. Når jeg rører på hendelen så skjer det nada. Derimot går bakviskeren om jeg trykker inn knappen på samme hendel. Sikringen til spyleren foran er ok. Kan det være rele? I så fall, hvor sitter releboksen på 2000 mod Polo? Kan det tenkes at den ligger under radioen?

Eventuelt kan det være noe annet?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen tips?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tror det kun er et intervallrele på denne, men i så fall burde det kun ha påvirket intervallfunksjonen og spylingen. Siden alt foruten bak er uten funksjon så tror jeg heller du må skifte bryteren.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tror det kun er et intervallrele på denne, men i så fall burde det kun ha påvirket intervallfunksjonen og spylingen. Siden alt foruten bak er uten funksjon så tror jeg heller du må skifte bryteren.

Hmm.. Da får jeg bestille en fra høggern. Er det en stor jobb å bytte brytere? Må vel av med rattet og ut med airbag?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må ha ut rattet ja, og da må bagen av. Det er ikke noe stort problem i seg selv, bare husk å koble fra batteriet først.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.