#1 Skrevet Mars 6, 2016 Noen som har vært borti en lignende lyd før? Høres ut som et dårlig lager i en vifte eller liten elektromotor, har utelukket kjølevifte og Sai-vifta.. Hører med til historien at den kun kommer på kald motor, så fort motor er varm forsvinner den. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 6, 2016 Muligens sekundær luftpumpa di. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 6, 2016 Som nevnt, sai er det ikke.. Prøvd å koble den ut og lyden er der fortsatt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 6, 2016 Kontakt dit lokaleverksted for en diagnose Ref : Intern humor 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 6, 2016 Ingen? Kom etter at jeg koblet på katalysator, men høres ut som lyden kommer fra noe som går rundt inni motoren, følger turtallet. Hører også på videoen at lyden fortsetter etter at SAI-pumpa har stoppet.. Dukket opp en video på tuben her om dagen med en kar som har samme problem: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 1, 2016 Fant løsning på problemet. Tett oljesil var masse carbonoppsamling igjen i sila som kunne minne om sentret på en blyant.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 2, 2016 Oj, det var mye carbon. Burde muligens kjøre noen form for olje/motor rens? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 2, 2016 Er det som er det rare, øvrig motor og bunnpanne/toppdeksel har ingen spor av dette. Var kun inne i sila. Heller ingen tikking eller andre lyder som kunne tyde på noe galt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 2, 2016 Kan se ut som problemet er at du har lavt oljetrykk grunnet dritt i silen. Hyggelig å kunne hjelpe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 2, 2016 Eg lå min i diesel over natten og spylte utav den med hageslangen.gullende ren.tror ikkje min motor hadde noe merkbart med dritt andre steder.greit å sjekke veivhusventilasjonen at det ikke ligger å suger dritt inn et sted. Sent fra min HTC One_M8 via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...