#1 Skrevet Mars 6, 2016 Da har tiden kommet for å se på ny bil igjen. Har lenge bestemt meg for å gå for en Audi a5 3.0 tdi facelift fra 2012- Valget om å gå for cupe eller SB er vanskelig. Noen som vet om cupen er mye mindre bil? Vanskelig å finne med det rette utstyret som jeg vil ha,men alt går jo heldigvis å ettermontere. Disse 245 hk motorene skulle også gå bra som jeg har hørt. Det blir sef oppgradering av eksos,fjerning av dpf og shipp. Noen som vet om a5 blir levert med lyspakke utvendig og innvendig(led i handtak og speil) Håper å finne noe før påske,så gode tips er fint å få.☺ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 10, 2016 Fordelen med SB er innlastingen, på coupé kan det bli litt snaut, sett det nå etter jeg kjøpte hus at det er praktisk med større innlastings sone. Bakdelen med SB er i mine øyne utseende, blir for lutrygget. Nå har jeg coupé så blir naturlig nok partisk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 11, 2016 Jeg hadde gått for sb.... men litt lite å velge i som har det riktige utstyret.. regner med at du ikke skal ha med deg noen i baksetet siden du skal ha a5?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 11, 2016 Ha.ha Glenn Har bare store barn nå,så stort baksete plass er ikke must☺ Har prøvesittet i en Sb,den er stor nok for 2 gammliser Kan jo sef ikke samenlignes med a8 som jeg hadde,men har altid hadd sansen for a5. Har luktet på a7,men kan ikke si jeg liker rumpa på den 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 11, 2016 Coupe er ufattelig mye penere, men er jo tungvint å komme seg i baksetet, også er det vel bare 4 seter i coupe på facelift også? Jeg hadde Coupe, og skulle jeg hatt A5 igjen så hadde jeg ikke kjøpt noe annet. SB er i mine øyne ikke noe pen, og da hadde jeg heller kjøpt A7 om jeg først måtte ha 4 dører. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 12, 2016 Tusen takk for tips og råd. Fornuft eller følelser er vel fasiten her:) Nå har jeg aldri vært fornuftig når det gjelder bilvalg, så da gjenstår det bare å se hva det blir denne gangen. Uansett så blir det en 3.0 tdi org 245 som blir oppgradert til 310:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 12, 2016 Er SB lengre en coupen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 12, 2016 Kjøp cupe, skal du ha flere dører kjøp A4: smil : Tror SB og cupe er like lange men ikke 100% sikker. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 12, 2016 Coupé 4649mm lang og Sportback er 4711mm lang 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 12, 2016 Takk Bjørn:) 62 cm er jo litt forskjell ja:o Kan si jeg er forvirret over hva jeg skal velge. Skal dra å prøve en SB og en coupe neste uke,er nesten bedre å se de i live:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 12, 2016 62mm ja, altså 6.2cm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mars 12, 2016 (endret) : haha :ja cm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mars 12, 2016 Coupén er jo tøffest, men om du trenger en bil med lettere tilgjengelig plass er jo Sportback fin mht hvordan bagasjeluken fungerer: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mars 13, 2016 Synes a7 var stygg bak men liker den mer og mer... synes den ligner mye på a5sb 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mars 13, 2016 Om a7 hadde bakende slik som a5 SB så hadde jeg kjøpt a7:)men synes den er personlig mindre pen........ Men smaken er heldigvis forskjellig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mars 13, 2016 Ikke direkte stygg nei:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...