#1 Skrevet Mars 6, 2016 Har en passat 3C med orginal aux heater. Noen som vet om kit for å bygge om denne til å fungere som en parkeringsvarmer? Har hørt snakk om at det skal være mulig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 6, 2016 Hei, har gjort dette med min 2009 Passat. Kjøpte et sett på Hellanor, med største fjernkontroll. Etter installasjon må brenner kodes med orginal Webasto programvare. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 6, 2016 Husker du ca pris på noe slikt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 6, 2016 Hadde noen rabatter gjennom jobb, så tror det kom på ca 6000, men har forstått det slik at det er mye billigere i utlandet. Eneste jeg angrer på er at jeg heller skulle hatt sms-styring, slik at jeg kunne brukt app. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...