#1 Skrevet Mars 7, 2016 Jeg er på jakt etter følgende ting til min 95 S6 20vT Avant... * Pedalsett * Girkasse, 5 eller 6 trinns * Mellomaksel * Stikkakslinger foran * Svinghjul * Framskjerm førerside Håper noen har en eller flere av disse tingene liggende. Ta gjerne kontakt på 92480836 eller chmi@online.no 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 7, 2016 Har en 6 trinns kasse så du slipper bytte bakdiff ( regner med du ska bygge om til manuell ? Har mellom aksel , pedal setell , komplett svinghjul og stikkakslinger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 7, 2016 Må en ikke skifte bakdiff når en har 6 trinns kassen da? Det var nytt for meg. Men det er jo bra da. Hva vil du ha for delene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 7, 2016 11000kr . 1000 kr for en rimelig ny orginal clutch Pluss frakt , helst hentes da men kan fikse frakt med Bring eller et anna frakt firma som kjører nedover . Må flytte over spindler fra annen kassa da , eller man kan kansje bruke dem orginale driv akslingene også med disse flensene . spørst bredde forskjell på kassa , automat kassa er vel noe breiere kansje . 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 7, 2016 Der fikk jeg noe å tenke på ja. Kansje jeg må en tur nordover... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...