Audi A4 B6 ettermontere elvinduer bak

Anbefalte innlegg

Hei.

Har faktisk sveiv bak på min 04' A4 B6 ..

Så jeg lurer på om noen her har ettermontert elvinduer bak før?

Evt om det er masse jobb hvis man har vindusheis og motor?

Og om det ligger klart fram til dørene? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om det er mye jobb. tja må bytte hele vindus kassetten. sitter med pop nagler. også må du ha nye dørtrekk så du slipper hullet ett sveiva og får ett med brytere til el vindu bak. samt att bryterpanel hos sjåfør må byttes. hadde det oppe på min i sommer (har også sveiv bak) men så ikke etter om det ligger ledningsnett klart.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om det er mye jobb. tja må bytte hele vindus kassetten. sitter med pop nagler. også må du ha nye dørtrekk så du slipper hullet ett sveiva og får ett med brytere til el vindu bak. samt att bryterpanel hos sjåfør må byttes. hadde det oppe på min i sommer (har også sveiv bak) men så ikke etter om det ligger ledningsnett klart.

Takk for svar!

Stemmer, jeg har dørtrekk med bryter bak nå, så skal se om jeg kan få ordna med kassetter osv. Burde jo gå greit å legge opp :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Se i ETKA (eller en av onlineutgavene) om det er forskjellig kabelnett til 2 eller 4-dører, jeg ville tro de hadde to forskjellige evt. eget kabelsett til bakdørene, men aldri godt å vite.. :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Se i ETKA (eller en av onlineutgavene) om det er forskjellig kabelnett til 2 eller 4-dører, jeg ville tro de hadde to forskjellige evt. eget kabelsett til bakdørene, men aldri godt å vite.. :P

Tusen takk! Skal sjekke nu :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.