Nord-Trøndelag: Skiltplater har ankommet.

Anbefalte innlegg

Til alle medlemmer i Nord Trøndelag. Skiltplatene har nå ankommet. Hvis noen er interessert i å ha, så kan de ta med 50 spenn og kontakte meg. Pengene går til lokallagskassa.

 

Vil forresten ønske alle sammen en god sommer....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

DU dinnj SKURK!!!! når bi d træff igjænn? e d 1 lr 2 t kvar egentli? : vinke :

PS. neste treff tar vi i namsos.. e litt VAG der :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

DU dinnj SKURK!!!! når bi d træff igjænn? e d 1 lr 2 t kvar egentli? : vinke :

PS. neste treff tar vi i namsos.. e litt VAG der :)

 

Skurk?? Nu e ætj heilt me...

Ferr min del går d bra å ha nese treff i Namsos. D e bærre d at gutta-boys fra Namsos må driv litt aktiv vervekampanje da... Ferr å få me dæm litt minner aktive medlæmman...

 

D e 2 kvar, men om d e 50 spenn ferr 1 eller 2, ,må sjekkes...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja du sett jo på aill platan :) hatt træffe næste hælg ha passa MÆ utmærket : smil : men om d bi me nå slags vag e jo uvesst da ;) hehe.. Trygve kjæmm væll me bmwn :fy: hehe!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja du sett jo på aill platan :) hatt træffe næste hælg ha passa MÆ utmærket : smil : men om d bi me nå slags vag e jo uvesst da ;) hehe.. Trygve kjæmm væll me bmwn :fy: hehe!

 

Mobba'n notj vær ang. dr BMW'n. Neste helg æ e opptatt. Dama kjæm heim på helgatur på onsdag, så fer vi t Brønnøysund på torsdag å bli t søndag kveld. Sende dama t Berlin igjen på tirsdag morgen da... Så får a studer ferdig her skoleåret... : gråter :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Æ kjæmm å heinte dæmm så fort æ får korte :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

I morgen (onsdag 22/6) vil jeg være på Steinkjer utover ettermiddagen/kvelden, så hvis noen absolutt vil ha skiltplatene med en gang, kan de ringe meg og avtale et møte.

 

NB! HUSK 50 Spenn...

 

Mobilnr finnes på en annen side på forumet og i Treffpunkt, men vi kan vel gjenta det...

97166685

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

gidder ikke å sende pm jeg.. har du de der platene enda? jeg må vel ringe å be biltilsynet spare skilta mine men :P hehe... skulle hatt et par stykker til gammel skilttype iallefall...;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Send PM til Hans. Han er i Essen i helga, så han svarer ikke før på mandag/tirsdag. Men det er Hans som har allt av salgartikler...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.