#1 Skrevet Juni 17, 2005 Til alle medlemmer i Nord Trøndelag. Skiltplatene har nå ankommet. Hvis noen er interessert i å ha, så kan de ta med 50 spenn og kontakte meg. Pengene går til lokallagskassa. Vil forresten ønske alle sammen en god sommer.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 17, 2005 DU dinnj SKURK!!!! når bi d træff igjænn? e d 1 lr 2 t kvar egentli? PS. neste treff tar vi i namsos.. e litt VAG der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 17, 2005 DU dinnj SKURK!!!! når bi d træff igjænn? e d 1 lr 2 t kvar egentli? PS. neste treff tar vi i namsos.. e litt VAG der Skurk?? Nu e ætj heilt me... Ferr min del går d bra å ha nese treff i Namsos. D e bærre d at gutta-boys fra Namsos må driv litt aktiv vervekampanje da... Ferr å få me dæm litt minner aktive medlæmman... D e 2 kvar, men om d e 50 spenn ferr 1 eller 2, ,må sjekkes... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 17, 2005 Ja du sett jo på aill platan hatt træffe næste hælg ha passa MÆ utmærket men om d bi me nå slags vag e jo uvesst da hehe.. Trygve kjæmm væll me bmwn hehe! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 17, 2005 Ja du sett jo på aill platan hatt træffe næste hælg ha passa MÆ utmærket men om d bi me nå slags vag e jo uvesst da hehe.. Trygve kjæmm væll me bmwn hehe! Mobba'n notj vær ang. dr BMW'n. Neste helg æ e opptatt. Dama kjæm heim på helgatur på onsdag, så fer vi t Brønnøysund på torsdag å bli t søndag kveld. Sende dama t Berlin igjen på tirsdag morgen da... Så får a studer ferdig her skoleåret... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 18, 2005 Æ kjæmm å heinte dæmm så fort æ får korte 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 21, 2005 I morgen (onsdag 22/6) vil jeg være på Steinkjer utover ettermiddagen/kvelden, så hvis noen absolutt vil ha skiltplatene med en gang, kan de ringe meg og avtale et møte. NB! HUSK 50 Spenn... Mobilnr finnes på en annen side på forumet og i Treffpunkt, men vi kan vel gjenta det... 97166685 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 26, 2005 gidder ikke å sende pm jeg.. har du de der platene enda? jeg må vel ringe å be biltilsynet spare skilta mine men hehe... skulle hatt et par stykker til gammel skilttype iallefall... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 26, 2005 Send PM til Hans. Han er i Essen i helga, så han svarer ikke før på mandag/tirsdag. Men det er Hans som har allt av salgartikler... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...