#1 Skrevet Mars 8, 2016 Hei ! Trenger hjelp med setevarmeren ikke fungerer på min bror sin caddy, hadde setet ute i forbindelse med vasking og alle plugger og slikt er skikkelig inni og på rett sted. Men setet varmer ikke ? Er ikke noe sikringsoversikt å finne noen steder så får heller ikke sjekket den. Noen som har evt? Må noe resettes før problemet blir løst ? Noe jeg kan gjøre i vagcom? Tusen takk for svar ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 11, 2016 Har du vagcom så kan du jo prøve å feilsøke. Men på min octavia 08 mod så var det selve varmeelementer i setet som knakk og dermed sluttet å funke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 11, 2016 Har du vagcom så kan du jo prøve å feilsøke. Men på min octavia 08 mod så var det selve varmeelementer i setet som knakk og dermed sluttet å funke Takk for svar, skal se om eg får tatt en runde med vagcom en dag, men har ikke dette selv. Satser på det ikke er røket, men er no garanti om det er 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...