#1 Skrevet Mars 9, 2016 (endret) Jeg liker Marseille veldig godt og ønsker 18" til vinterhjul på Passaten jeg venter på. 29.500,- er prisen fra Møller for felg+dekk x 4. Synes det var svært kostbart, gav beskjed om VACN-rabatt uten at det hjalp. Hos VW i tyskland koster 4 felger litt under 12.000,-. Får mye gummi for 17.500,-. Skal til tyskland i sommer og tenkte at jeg kunne plukke opp felgene der og få dekk lokalt hos Dekk 1. Er jeg gjerrig? Bil til 500+ og så henge seg opp i tusenlapper... Noen gode råd? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 9, 2016 Hva skal Møller ha for 4 løse felger (når de kommer med vårtilbud) tro? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 9, 2016 Hørt med OEM shop her på forumet hva han klarer å skaffe dem til? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 10, 2016 (endret) Takk for innspill. Møller tar 4590,- pr. stk. på nettbutikken. Jeg har ikke gjort forsøk på å finne ut hva en butikk tar og hva vår rabattavtale gjør med prisen. Spør her og får gode råd. OEM Shop var jeg ikke klar over, skal sjekke det ut. Er det "fake" eller paralellimport på samme måte som Stjerneservice selger MB-deler svært rimelig? Beklager om jeg spør dumt... + EDIT: Har sjekket ut OEM Shop, var ikke klar over den muligheten. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 10, 2016 Ligger jo en del på ebay også http://www.ebay.de/sch/i.html?_from=R40&_trksid=p2050601.m570.l1313.TR0.TRC0.H0.X+VW+Marseille.TRS0&_nkw=+VW+Marseille&_sacat=0 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 10, 2016 Hørt med OEM shop her på forumet hva han klarer å skaffe dem til? Takk for tipset, det koster mer fra OEM Shop (20707,-) enn hos Møller (18360,-). Ser ut som jeg kan spare nesten 10-tusen på å plukke opp felgene i tyskland og få vinterdekk lokalt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 10, 2016 Stålfelger med sure dekk fra huggern ved avreise Norge, nye felger med dekk ved adkomst Norge 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 10, 2016 Takk for tipset, det koster mer fra OEM Shop (20707,-) enn hos Møller (18360,-). 25 800,- inklusive MVA. Sjekket finn? VW Marseille 18" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 10, 2016 Jeg ville ha kjøpt felga i Tyskaland, event de som ligger på finn hvis de er strøkne kjøpte selv 16" vinterdekk og felger hos mitt lokale Mekonomen verksted og sparte 10000,- i forhold til hva møller sku ha, når jeg handla helt ny bil rett før jul,var samme dekk merke på begge tilbudene (nokian hakka 8, kan også bruke org hjulbolter og slipper plast senter ring da felgen har org borring kun vw merke som mangler) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 10, 2016 Sjekket finn? VW Marseille 18" KONGETIPS, har en avtale med selgeren om de. Så blir det å finne ut hva frakt koster fra Nordland til Rogaland. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 10, 2016 KONGETIPS, har en avtale med selgeren om de. Så blir det å finne ut hva frakt koster fra Nordland til Rogaland. blir vell ca 500 med posten ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mars 10, 2016 Hvis det ikke blir verre enn det. Google fant frem til BMW-forum hvor de måtte sendes som 4 x pakker a 270,- grunnet vekten/størrelsen. Selger skulle veie og sjekke på mandag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mars 12, 2016 Må nok sendes som 4 kolli grunnet vekten ja. Men sammenlignet med å kjøpe felgene nye er det jo billig uansett 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...