#1 Skrevet Mars 10, 2016 (endret) Har litt div golf 2 deler til salgs. 150kr pr stk eller 300kr for alle 3 Skinn bakseter. 1000kr 90 front og bakfanger. m/tåkelys 2000kr Selges samlet. Send pm eller sms 48063607 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 11, 2016 Framseter?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 11, 2016 Framseter?? Har desverre ikke setene framme. kjøpte de bak for en stund siden hos en og skulle kjøpe framme hos en annen men ble til at jeg ikke fikk tak i sidepanel så jeg droppet hele skinn interiør ide'n min. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 16, 2016 bump.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 27, 2016 bump.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 28, 2016 Kan jeg kjøpe bare "syncro" emblemet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 29, 2016 Kan jeg kjøpe bare "syncro" emblemet? Det skal vel sikkert gå greit. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 29, 2016 Da tar vi resten på pm? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 29, 2016 Har du dekselet som sitter under rattstamme ? Trenger til 88mod 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 29, 2016 Har du dekselet som sitter under rattstamme ? Trenger til 88mod har kun det som er avbildet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 14, 2016 alt skal bort.. ellers kastes det. grunnet plass mangel 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...