#1 Skrevet Juni 17, 2005 Javel gutter og jenter...da er skiltplater ankommet den bløde kyststripe og vi er klare for salg. Regner med at vi kommer til å ta 50,- for et par, da blir det litt kroner i kassa. Skiltplatene vil bli med på lokallagstreffene fremover, kontakt Per eller Lars-Inge så ordner vi det praktiske. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 17, 2005 godt å se at ting ordner seg pm sendt... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 17, 2005 Knall, jaggu på tide:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 17, 2005 Men hva er prisen for kun en??? J 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 17, 2005 Men hva er prisen for kun en??? J Du får spleise med en annen som bare vil ha en, eller ha en liggende i reserve 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 17, 2005 eller så blir det ca 27,50,- for en :D:D Æ e norlenning æ kossen . . . ... heeh Måtte bare Heiden... Du har jo flotte Quattro plater, kan jo ikke kvitte deg med de vel? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 17, 2005 eller så blir det ca 27,50,- for en :D:D Æ e norlenning æ kossen . . . ... heeh Måtte bare Heiden... Du har jo flotte Quattro plater, kan jo ikke kvitte deg med de vel? ...sæll æ klarte ikkje å få de dær te å bli 27,50... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 17, 2005 Jeg tar ett par, Lars Inge. Thor! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 17, 2005 Jeg tar ett par, Lars Inge. Thor! DVi tar med flere sett på møtene fremover så det ordner seg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 20, 2005 Tar gjerne noen jeg og. Hadde helt glemt at jeg skulle til Arendal imorgen, men er nok litt sent å ringe deg nå lars-Inge. Ringer deg imorgen og håper du har noe på jobb 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juni 21, 2005 ...sæll æ klarte ikkje å få de dær te å bli 27,50... Neinei, men dumme spørsmål fortjener dumme svar;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juni 21, 2005 Prisen har uansett gått opp. Inflasjonen rår! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...