#1 Skrevet Mars 11, 2016 Jeg kjøpte et brukt KW V1 senkesett for et par år siden til Golf 4 som har vært på en A3 tidligere tror jeg. Jeg har bare hat det lagret i boden uten å ha sett så mye på det, med plan om å montere det en dag. Så fikk jeg plutselig ulyder fremme når jeg svinger og regnet med det var fjærbein lageret som var dårlig, men det viste seg å være ei knekt fjær. Dette er Lesjøfors senkesett som sitter på Kunne tenkte meg å få på KW settet nå, men det blir vel problemer å få godkjent dette. Er jo ikke akkurat strøkent og umulig å lese av nr. På den ene fremdemperen er plasten på skåla knekt litt der set-skruen sitter og lakk slipp, overflate rust på fjørene. Noen jeg kjøpt deler til dette? Nye merkelapper vil de vel ikke selge? Eller er det bare å kaste? Noe jeg synes er for galt egentlig. Ser ikke fjørene slik ut etter ganske kort tid? EU kontroll i juni 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 11, 2016 Vile prøvd å sende enn mail til KW også høre om du kan få noen nye lapper Er jo ikke billig merke så kjedelig å kaste om alt er i orden Eventuelt så kan du prøve å finne en norsk forhandler som kan prøve å skaffe disse for deg, men er nok best å kontakte KW direkte da en forhandler prøver nok å selge deg et nytt sett først Du kan også ringe vegvesen og sprø om hva du kan gjør siden de er strøkne sier du men er brukt så alle lappene er slitt bort 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 11, 2016 Jo, takk for tips Sendt mail til KW tyskland nå. Ringte vegvesen tidligere i dag og forhørte meg, men det var lite å hente der. Han i tlf spurte om det var et kjent merke. Jeg svarte og fortalte at det var 12000 for nye. Men uten synlig merke var det ikke så mye å komme etter... Sjekket med møller som har skaffet senke settet ei gang i tida. Men de kunne bare levere original standard deler så da må jeg bytte alt uansett. Så siden jeg ikke har noe annet og det som står på bilen i dag ser 10 ganger verre ut enn KW settet, så gikk jeg bare gang og begynte å montere. Så får jeg heller ta problemet hvis/når bilen ikke går gjennom EU kontroll til sommeren 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 11, 2016 Hør med Norwegian speed factory da det er de som driver med kW. I Norge Mener det er mulig å bare bestille deler til det. Eventuelt få sent inn til overhaling 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 11, 2016 Anbefaler også Norwegian Speed Factory 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 12, 2016 Takk for tips! Kjente ikke til de fra før Skal høre med de og. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...