Anbefalte innlegg

Hei

Skal kjøpe nye sommerdekk denne sesongen, har dere noen tips hva som er bra?

Dim: 235/35-19

Krav:

Gode/greie vannegenskaper

helst lite støy, men ikke ett must.

helst ikke så mye over 6000kr for alle 4

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Goodyear Eagle F1 Asymmetric 2. Eller Fulda SportControl. Gode dekk til en "hyggelig pris"

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er ihvertfall meget fornøyd med Hankook på både Passaten og Golfen. To vidt forskjellige dimensjoner, 225/35-19 og 195/45-15, men begge har gjort jobben sin på vått som tørt. Ikke noe sporing i det hele tatt på noen av bilene. 19" støyer litt mer enn 15", men det er så lite at jeg som plages veldig av litt dekkstøy ikke legger plages av det. Hankook Ventus S1 EVO 2 K117 på Passaten, mens Golfen har de som var testvinnere hos NAF i 2012, Ventus Prime 2. Jeg er ihvertfall ikke i tvil om hva jeg kommer til å kjøpe neste gang:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan gå god for F1, men fikk ett Michelin (så vidt jeg husker!) pga. punktering på et annet sett, og det støyer noe helt infernalsk!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

...men fikk ett Michelin (så vidt jeg husker!) pga. punktering på et annet sett, og det støyer noe helt infernalsk!

Støtter denne. Hadde Michelin Pilot Super Sport og disse satt voldsomt godt både på tørt og vått men støyer veldig - til og med Nankang NS20 var stillere.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.