#1 Skrevet Mars 11, 2016 Bilen har stoppet. Begynte å lugge 2 km før jeg kom hjem. Skulle starte opp igjen og kjøre men den vil ikke starte. Starter går rundt men ingenting skjer. Er det sannsynligvis bensinpumpa? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 12, 2016 Det kan også være en av sensorene på svinghjulet vil jeg tro. Om bensinpumpen er defekt kan du jo alltids finne ut av ved å sette +12V direkte på den... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 12, 2016 Takk for svar. Fikk start på bilen etter mye prøving,hører at bensinpumpa går. Slo den av men da ville den ikke starte igjen. Så det er kanskje noe i det du sier. Er det vanskelig og dyrt og er disse sensorene dyre? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 12, 2016 Er det noen forskjell på om bilen er kald eller varm? Starter motoren når bilen er *helt* kald og går dårligere og dårligere hadde jeg mistenkt bensinpumpe. Starter motoren når bilen er kald og stanser periodisk ved varm motor, men starter etter 10-20 minutter, hadde jeg mistenkt en av disse sensorene. Jeg tipper de koster rundt 50-60 euro pr stk i Tyskland. De sitter enkelt til. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 12, 2016 jeg hører bensinpumpa gå to tre sek med tenninga på. bilen starter ikke,bare nesten.når jeg fikk start etter mye prøving måtte jeg ha ekstra turtall for å holde motoren i gang.men gikk bra etter en liten stund. da lot jeg den gå til motoren fikk normal temperatur og slo den av. skulle starte den igjen men fikk den ikke i gang igjen. har hadt flere audi 100 før med 2.3 literen men aldri dette problemet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 12, 2016 Går bilen best kald eller varm? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 13, 2016 Gikk vel kanskje best varm for da jg fikk start etter mye prøving måtte jg gi gass ellers ville den ha stoppet på tomgang. Etter vært gikk den av seg selv. M 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 13, 2016 Sjekk også temperatursensoren til KE3-Jetronic, det er ikke ukjent at den ryker. Om den tror at motoren alltid er varm og dermed sender signal til ECU om dette, vil du få problemer med kaldstart. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 26, 2016 Hvor står den sensoren montert? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 26, 2016 Sjekk link. http://i67.photobucket.com/albums/h285/quattro4ever/Rekkefemmer/TempECUAAR.jpg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...