#1 Skrevet Mars 12, 2016 Selger et kit med LED-skiltlys som skal passe til bl.a. Passat 3C/B6. Kjøpt på ebay før jeg innså at dette ikke passet til min passat. Vet lite om kvaliteten på dette, da jeg ikke har fått testet dem selv. Det passer kun på passater som er 2008-modeller og nyere, usikker på akkurat når i 2008 de endra bakluka. Om du har skiltlys som er klipset fast så passer disse. Er skilslysa skrudd med to skruer pr. lampe passer ikke disse LED-lampene. Følger med motstander i kit'et som man kan velge å koble inn eller ikke. Pris: 100,- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 12, 2016 Tar dem! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 12, 2016 Nice! Mer i frakt enn hva jeg selger lampene for sikkert da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 13, 2016 Hatt to sett av samme typen. Holder akkurat i 2-3 mnd før dem begynner og flimre og en og en led slutter og virke... Klaget til selger, fikk nye. Holdt sånn ca 3 nye mnd og det samme skjedde igjen... Bygde om til OEM orginale lamper i steden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 13, 2016 Fryktet nesten noe sånt ja, det var tross alt billig fra Kina... Da vet jeg ikke om jeg egentlig vil ta penger for shiten[emoji14] Joakim: du er velkommen til å prøve dem om du vil. Så lenge det betales frakt[emoji14]Mon tro om det er billigere å kjøpe tilsvarende fra Kina med frakt, enn å sende disse til Bodø [emoji12] 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...