#1 Skrevet Mars 12, 2016 Selger en ubrukt lufteventil til baksetet i Passat 3C/B6. Vet ikke om denne passer andre VW-modeller. Kjøpte for å bytte min som var sparket i stykker, men fikk fikset den jeg hadde så jeg bytta aldri. Står to delenummer på denne: 3CD819203 / 3CD 819 203 3AD819203A / 3AD 819 203 A Pris: 200,- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 12, 2016 Passer denne i min mon tro? Mine er også ødelagt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 12, 2016 Jeg vil tippe det, uten at jeg vet helt sikkert om ventilen endra seg fra 2007 til 2010. Ser fra ordren min ifjor på ebay at den het "For Passat B6 CC 3CD819203 OEM VW Rear AC Outlet Air Vents Center Console". Ikke speifisert noe år eller noe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 12, 2016 Får prøve da? Bytta du noensinne din? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 12, 2016 Nei jeg demonterte den gamle og klarte å fikse den Flere av de flate platene hadde hoppa ut av festene sine, men ingenting var faktisk knekt. Verdt å prøve før du evt kjøper(selv om jeg jo gjerne vil bli kvitt denne da ). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 12, 2016 Min er helt busted. Så det funker nok ikke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 13, 2016 Denne er lik på alle 3C så bare kjøp Joakim. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 13, 2016 Bra å vite 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 5, 2016 Skulle kanskje kjøpe denne, jeg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 6, 2016 Ja, hehe.. Koster kanskje litt å sende, men bare si fra du så kan jeg sende. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...