#1 Skrevet Mars 13, 2016 Heisann! Ønsker å kjøpe k-jetronic "unit" til min Jetta mk2. Må være til KR motor, å helst, så komplett som mulig. Gjerne med ISV og det som hører med Jeg kan kontaktes her på forumet, eller på telefon 949 86 229. -Magnus 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 13, 2016 Kjøp heller MS sprutet som Håvard selger. ligger på deler selges. Sparer deg for mye vondt da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 13, 2016 Takk for tips Roger ! Men, jeg finner det ikke... Har du link ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 13, 2016 Ms1 v3 hiddensprut http://forum.vacn.no/showthread.php?t=281669 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 1, 2016 Opp ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 1, 2016 Se på ebay 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 3, 2016 Mulig jeg har,skal sjekke. Har du delenr.? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 4, 2016 Hei Geir! Det ser ut til at jeg har fått tak i 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...