#1 Skrevet Mars 13, 2016 (endret) Hei Det jeg har sjekket til nå er; sikring, åpnet rattet for å sjekke at alt er som det skal bak der. Litt usikker på relèt til tuta om det fungerer.. hører ikke noen når jeg trykker på tuta. Men jeg veit heller ikke hvilket rele som er til tuta. Og hvor befinner tuta seg på bilen? hehe.. Har også cruisekontroll på bilen, men når jeg sjekker sikringa så mangler de kontaktene til sikringen.. det virker som det mangler strøm til den.. Noen forslag? Det mangler også et til venstre i bildet. Noen som veit hva det er? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 15, 2016 Ingen som har noen forslag her? Skulle hatt litt hjelp. Evt noen som har koblingsskjema 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 15, 2016 Første jeg ville gjordt var og finne tuterhornet og satt strøm på det for og se om det virker for ekke ukjent proglem at de kan ta kvelden sitter som regel bak frontfanger eller deromkring 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 15, 2016 Finner det her, leit litt rundt: rolleyes: https://www.windowssearch-exp.com/images/search?q=B5+S4+Horn+Wiring+Diagram&FORM=RESTAB Hornet er relè merket 204, se denne 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 16, 2016 Takk for svar gutta! (Y) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...