#1 Skrevet Mars 16, 2016 På dama sin passat er panseret skikkelig vanskelig å få opp, må dra så hardt i den som kommer ut fra panser så, det er jeg så må sjekke og gjøre alt som skal gjøres under der, selv fylle spyleveske.... dette kan være ugunstig til tider.... Er det noen tips til dette, slitt eller feil justering? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 16, 2016 Kan være justering. Jeg sleit med at panseret ikke "poppet" opp, måtte helst ha noen til å løfte litt i det, og det kan jo være sånn ca passe morro når en er inni bilen for å dra i spaken......... Løsnet hele låsekassen og flyttet den nedover = problem løst. Prøvd å gjøre rent og smøre opp på nytt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 16, 2016 Prøve å flytte den litt ned jeg å. hender seg den ikke popper opp når man dra og så... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 17, 2016 Smurte den opp idag. Og nå fungerer den som den skal☺ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 17, 2016 Jeg fant ut at den gummilisten rundt motorrommet har en ganske viktig funksjon en dag jeg ikke monterte den, panseret "popper" ikke opp uten den. Dvs måtte være to for å få opp panseret 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...