#1 Skrevet Mars 18, 2016 Hei. Lurer på om noen har oversikt over tiltrekkingsmoment på 40V , Hovedsaklig i toppen Kambukker , Kam.kjede strammer , topplokk O.l 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 18, 2016 Topp: Cylinder head tightening torque 1 40Nm Cylinder head tightening torque 2 60Nm Cylinder head tightening torque 3 180° Ser ett annet sted at 4172cc DOHC (40 Valve) 2005-00 1st 26,FT.-LBS 2nd 44,FT.-LBS 3rd turn 90 degrees, 4th turn 90 degrees 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 18, 2016 Finnes det mer info? Skulle hatt kambukker o.l som monteres i toppen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 18, 2016 Søk etter service manual. på Google. Jeg fant kun disse når jeg søkte på moment (torque) og V8 40v 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 19, 2016 Prøvde å søke på det meste før jeg la ut post her Men finner ingenting relatert til akkurat denne motoren , kun nyere med kjededrift Men tror jeg fikk svar nå via facebook 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 19, 2016 blir ikke dette likt som en vanlig 20v 4syl topp? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 19, 2016 Kan sjekke i autohidden etterpå hvis du minner meg på det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 19, 2016 blir ikke dette likt som en vanlig 20v 4syl topp? Jeg har stor tro på det , men vil være sikker Men det løste seg uansett nå , fikk tak på NM skjema 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...