#1 Skrevet Mars 18, 2016 Trenger motor feste , girkasse feste og hjul på veiva til jetta 1 . 1.5l 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 26, 2016 Passer sikkert fra golf 1 også , ingen som har noe ??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 26, 2016 Mener jeg har liggende alt det du trenger der. Skal få sjekket iløpet av et par dager. 91822878 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 26, 2016 Passer fra golf 1 og ja. Kjøpte du Bjørnar sin Jetta Even? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 27, 2016 Ja er den Men mangler festene og reg reim hjulet på veiva for og sett sammen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 5, 2016 oppitopp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 5, 2016 Litt mer spesifikk hva som trengs? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 5, 2016 Hjulet som reg reima går på , på veiv aksling. Motor feste på motor for og feste i ramme. Gir kasse feste på kassa for og feste i ramme. Mangler radiator slanger også , men mest krise med festene og hjulet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 5, 2016 tror jeg har girkasse feste, og reimhjul, men... du har ikke bilde av hvordan di ser ut? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 5, 2016 For 4eller 5 trinns kasse eg har rammevangefeste for 5 trins kasse vertfall såg eg i dag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...