#1 Skrevet Mars 19, 2016 Har ett skrudd halv bur til Audi 80/90 typ81/85 1500,- må hentes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 21, 2016 Bilder? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 21, 2016 Wiechers? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 21, 2016 Bilder skal ordnes Er noe hjem smidd tenker jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 27, 2016 Ja gjerne no bilder. Er det hjemmelaga? Kunne du tatt mål av diameteren på røra? Både bøyla og strevene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 27, 2016 Skal se hva jeg får til i morra:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 5, 2017 Har dette enda 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 20, 2017 Bump 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 24, 2017 Passer det URquattro tro ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 2, 2017 Sorry seint svar. Mulig det kan passe fra hovedbøyle og fram, men bakover er det sikkert forskjellig. Har sittet i en typ81/85 sedan 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 16, 2017 opp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mars 21, 2017 Sorry seint svar. Mulig det kan passe fra hovedbøyle og fram, men bakover er det sikkert forskjellig. Har sittet i en typ81/85 sedan Mulig jeg har gått glipp av noe her, men er det halvbur eller helbur ? Ser du skriver noe om at det kan passe fra hovedbøyle og fram?,, Er int i dette, kan de sende meg bilde og info om hvor du bor ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mars 21, 2017 Det er vel kanskje helbur ja Har du noe tlf nr, så kan jeg sende bilde Bor elverum, Hedmark:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mars 21, 2017 Det er vel kanskje helbur ja Har du noe tlf nr, så kan jeg sende bilde Bor elverum, Hedmark:) Supert. Tlf 91915555 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...