#1 Skrevet Mars 21, 2016 (endret) Vurderer salg av min S2 Coupe (1991 -3B) til fordel for Sykkel. Hentet den i sverige for 2 år siden, nesten ikke kjørt med den. Bilen er foreløpig bare mva registrert i Norge, kan eventuelt leveres ferdig registrert. Kmstand p.d.d er ca 227000- Ønsker Bud / Eventuelt bytteforslag i R sykkel. Det som er gjort med den i mitt eie er : • Powerflex/aluforinger all around • Ny travers bak • Nye Bærekuler, bærebruer, stabstag • Byttet skiver og klosser foran + bak • Sandblåst og lakkert travers foran • Skiftet begge radiatorene • Ny klimaradiator • Sandblåst og lakkert originale støtdempere, byttet toppdemper foringer • Nytt styrestag, høyre + venstre • Ny regreim og vannpumpe på ca 225000 • Firehjulskontroll utført jan 2016 • Olje og filter byttet • Nye hjullagere foran og bak • Nye absfølere foran og bak • Drivakselmansjetter byttet all around • Ny termostat • Ny “ekstra vannpumpe” • Tektylert under • Følger med vinterdekk og sommerdekk.. (Sommerdekka burde forøvrig byttes) Feil som jeg vet om.. : • Varmen i setene fungerer ikke • Satt på rs2 fanger i glassfiber (Dårlig innfestning, ser ut som den henger litt ) • Tankmåleren har «flasset av» Se bilde.. • Burde sveiset hull i bagasjen – Tror det er gjort ett forsøk på dette av tidligere eier.. • Noe rust i hjulbuer + ene siden av panseret • Flasset litt lakk av bakfanger • Bunnpannepakning burde byttes på sikt. (Svetter litt) • Vindusheiser «defekt» 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 21, 2016 Pris? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 21, 2016 Tenkt meg noe rundt 70, men pris kan selvsagt diskuteres ved hurtig avgjørelse! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 21, 2016 Er det fersig registret da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 21, 2016 Nei, så langt ned kan jeg nok ikke strekke meg... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 21, 2016 Dette er billig, ikke mye avgift på denne lenger vel? her bør noen benytte sjansen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 21, 2016 Har du original fangeren også ? 😀 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 21, 2016 Har dessverre ikke originalfangeren.. prøvd å oppdrive, men ikke lett - - - Updated - - - Avgiften ligger på ca 20 . 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 27, 2016 Solgt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...