#1 Skrevet Mars 21, 2016 (endret) Har nå lest alt jeg kan finne om forklaringer og monteringsanvisninger for dette uten å bli helt klok... Har koblet og montert tåkelyktene, - er tilkoblet jordingspunkt. Så har jeg igjen 1 ledning som jeg trakk inn til kupé. (Se vedlagt bilde) Denne passer ikke i noen tilkoblinger på sentral styringsenheten. Altså for stor i målene. Ledningsnettet er følgende: http://www.bilkomponenter.no/users/kufatec_mystore_no/Image/VW/Passat_3C/Anschlussleitung_Kabelsatz_NSW_englisch.pdf Hvor skal denne? Hva er feil? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 21, 2016 Har du koblet deg inn på lysbryteren? En skal inn der også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 21, 2016 Har du koblet deg inn på lysbryteren? En skal inn der også Har ikke koblet noe til bryteren pga jeg kun har 1 kabel inn til kupe.. Ledningsnettet har ikke sikring eller relé.. Begynner å tro jeg mangler noen deler.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 21, 2016 Det er bare 1 kabel som skal inn på lysbryteren, det er styrestrømmen mener jeg å huske siden jeg koblet opp samme på Touranen min 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 21, 2016 Det er bare 1 kabel som skal inn på lysbryteren, det er styrestrømmen mener jeg å huske siden jeg koblet opp samme på Touranen min Regner med du koblet flere enn 1 kabel i kupé..? Kan ikke kjøre all effekten via lysbryteren... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 21, 2016 Hvor mange kabler har du? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 21, 2016 Jeg hadde + - og plugger til begge tåkelysene og en kabel som skulle inn til lysbryteren. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 21, 2016 Kun -, plugger til lyktene og en kabel inn til kupe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 22, 2016 Jeg ettermonterte på min 2007 3C, og gjorde nøyaktig som i pdf'en du linka til. Kabelsett fra bilkomponenter, med plugg til hver av lampene, jord, to kabler til elektronikken oppunder dashen og en kabel til bryter. Står forklart i pdf'en hvordan det kobles, og i mitt tilfelle hadde jeg alle de kablene som er nevnt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 23, 2016 Problemet oppdaget da jeg har lagt opp feil kabel. Nytt kabelsett på vei Takker for svarene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...