AUDI A4 04 // Bakluke håndtak defekt.

Anbefalte innlegg

Har kjøpt nytt håndtak, koblet det og fortsatt virker ikke "knappen" på håndtaket, selv om jeg får åpnet bakluka med nøkkel og at skiltlyset virker som det skal. Noen som har hatt problemer med dette?

Vurderer kanskje et ledningsbrudd mellom "knappen" og låsemekanisme.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som på alle andre Audier, (og VW for den delen) er kabelgjennomføringer noe dritt. Særlig til bakluker, der vi har/har hatt feil på alle tre bilene vi har på gården. Løsne gummistrømpa, så ser du fort hvor feilen ligger! :P

På konemors '04 cab (noe 'krappere' bøy på kablene i denne kontra S4 Avanten min) var det brudd i BEGGE antennekablene, og en ledning som gjorde at luka ikke låste seg så cabben kunne fungere. Denne siste feilen var periodisk..

Grunnen må være at gummien i gjennomføringen trekker ut/nøytraliserer mykemidlene i kabelisolasjonen, som fører til oppsprekking og kortslutninger, og noen ganger brudd i stedet.

Merkelig at det ikke har klart å fikse dette ennå!

4579517837_42c520e167.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk!

Har også blitt veldig dårlig signal på radioen. Mulig antennekabelen har blitt brutt også. (?)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke umulig, men har du pisk på taket er nok ikke det tilfellet.. :P

(Vet jo ikke om du har Avant eller Limousine..)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ingenting på taket 😅 Avant ja.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da vil jeg gjette på at det er noe antennegreier i bakvinduet, evt. i siderutene bakerst. Men åpner du strømpa ser du nok en coax hvis det er antenne i bakluka! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.