#51 Skrevet Mars 31, 2016 Dette er jo egentlig en litt skummel utvikling. Hører veldig mye negativt om møller forhandlere for tiden og har selv noen dårlige erfaringer. Men det at tilogmed entusiaster i norges største merkeklubb vurderer andre merker pga de ikke gidder servicen hos møller syns jeg er veldig skummel. Egentlig så burde styre i klubben legge frem dette for møller sentralt, da det er en utvikling de burde ta veldig alvorlig! At bilene har den tilhengerskaren som dem har gjør jo at det forstetter å selge bra tiltross for mye negative opplevelser med merkeforhandlere... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#52 Skrevet Mars 31, 2016 Finnes det egentlig andre bilmerker ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#53 Skrevet Mars 31, 2016 Finnes det egentlig andre bilmerker ? om du ikke har verdens største skylapper så gjør det faktisk det alle biler har sine problemer. og vi merker vel godt til de i norge med vanskelige forhandlere og elendige forhold på vegene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#54 Skrevet Mars 31, 2016 Skylapper har jeg ja, for andre merker kunne ikke interessert meg mindre... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#55 Skrevet Mars 31, 2016 Det er jo litt merkelig at et så stort konsern som Volkswagen ikke klarer å lage bla en holdbar bensinmotor i nyere tid når man hadde folk på månen i 1969. Volkswagen blir nå litt som en drink fra AS-Norge,laget med skitne hender,bakgårds-sprit og way to much ice-cubes... Volvo here we come. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#56 Skrevet Mars 31, 2016 Volvo here we come. www.vccn.no 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#57 Skrevet Mars 31, 2016 Skjønner heller ikke det, de sliter jo dessverre også mye med ymse sære elektronikk feil, alt fra dårlige loddinger til ræva design på kretskortet.. Selv byttet jeg fra Audi til Mercedes, og kan ikke si at jeg angrer på det valget, for mange motor og girkasse havarier som skremte meg der.. Det er jo litt merkelig at et så stort konsern som Volkswagen ikke klarer å lage bla en holdbar bensinmotor i nyere tid når man hadde folk på månen i 1969.Volkswagen blir nå litt som en drink fra AS-Norge,laget med skitne hender,bakgårds-sprit og way to much ice-cubes... Volvo here we come. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#58 Skrevet Mars 31, 2016 Hatt 2 stk volvo.... 00 V70 2,4T AWD og en 06 V70 D5 AWD.. gode biler og motorer... men endel andre ting som ikke er like bra.. som girkasse/vinkeldrev.. Men faller tilbake på VAG "hver" gang Og ja, slet med ryggesensorer på den siste, fant dårlig lodding i ecu til ryggesensorer tilslutt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#59 Skrevet Mars 31, 2016 Hatt 2 stk volvo.... 00 V70 2,4T AWD og en 06 V70 D5 AWD.. gode biler og motorer... men endel andre ting som ikke er like bra.. som girkasse/vinkeldrev.. Men faller tilbake på VAG "hver" gangOg ja, slet med ryggesensorer på den siste, fant dårlig lodding i ecu til ryggesensorer tilslutt. Jeg vet hvertfall at svigerfar aaaaldri vil sette sin fot inn i en xc70 igjen Det aller viktigste er at man opplever god service og er fornøyd med sin forhandler. Da er det ikke alltid like farlig at det er litt galt med bilen. Veldig synd at det er så mange som har dårlig erfaring med sin forhandler! Ser hver dag virkning av at man gir kunden en god opplevelse og god kundebehandling! Selges absolutt mye biler bare pga det. Anbefaler alle å gi tilbakemelding til sin forhandler hvis man ikke er fornøyd og gjerne har flere hendelser og for all del gi tilbakemelding på mail/hvis norsk gallup ringer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#60 Skrevet Mars 31, 2016 Ang galvanisering hos VAG er det vel slik at de fremdeles gjør dette, men man kan ikke sammenligne det med slik man gjorde det på C3, C4 og D1-bilene. Disse hadde et svært tykt zinklag, noe som er dyrt for fabrikanten. Utrolig nok legger det faktisk til noe vekt på bilen også. Dagens VAG-modeller er også galvanisert, men zinklaget er svært tynt for å spare penger og vekt på stålplatene, noe som igjen betyr at rustbeskyttelsen blir dertil dårligere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#61 Skrevet April 1, 2016 Må legge til at jeg ikke har noe å utsette på servicen hos min lokal Møller-forhandler på Lillehammer. Virker som Magne Nyseth (daglig leder) har greie på det han driver med å i tillegg er ute på gulvet å prater bil med kundene. Ellers blide behjelpelige gutter som Frank Øyen,Bernt Solli og Stian Lindokken pluss en gjeng med flittige og dyktige mekanikere på verkstedet. Eneste jeg savner er gamle Skogsrud 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#62 Skrevet April 2, 2016 Mot rust å salthælvetet anbefales http://www.bilkontroll.no/fluid-film?gclid=CLO0n5XC78sCFSTjcgodT_AFKA Det funker knall, det beskytter og stopper til og med rusten. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...