#1 Skrevet Mars 24, 2016 Har bulk i ac radiator på min s2, og tenker kanskje å bare fjerne hele greia om det lar seg gjøre siden jeg sjelden bruker kliman i bilen uansett. Vil jo også få litt bedre plass i motorrom samt mere luft til radiator? Hvordan pleier folk å gjøre det? Fjerne ac radiatoren og plugge slangend til denne å da la pumpa stå igjen.Eller også fjerne hele klima pumpa og alle slanger? Alternativet blir jo å bare skaffe ny ac radiator selvom kliman ikke blir serlig brukt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 24, 2016 (endret) Hva med å kjøpe en kondensator til klimaanlegget? Det er ikke snakk om tusenvis av kroner. Jeg betalte 90 euro + mva/frakt fra rexbo til min typ44, jeg ser ikke for meg at en til S2 er særlig mye dyrere. Selv om du ikke bruker den, ser jeg for meg at det trekker ned verdien for neste kjøper at en slik jallareparasjon er foretatt. Skift kondensatoren, tørkefilteret, o-ringene og få på riktig mengde R134a. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 24, 2016 Fjerne hele klimasystemet er jo ikke akkurat jalla. Men da må det skikkelig som i å fjerne kompressor og bygge hele systemet til et uten klima. Så med andre ord, skal du første fjerne AC, så gjør det skikkelig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 25, 2016 Kjøper gjerne noen deler hvis du plukker av. Er gjort på min til stor frustrasjon.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 25, 2016 "Til stor frustrasjon" I rest my case. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 25, 2016 Greit og beholde den orginal med AC. Både for verdien sin del og at det blir mindre og mindre registrere S2er i Norge. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 25, 2016 Blir vel det enkleste også ja, å bare kjøpe ny ac radiator. Ser den ikke koster allverden uansett. Takk for tilbakemeldinger allikevel. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 25, 2016 Som skrevet tidligere; ny kondensator, tørkefilter og o-ringer. Er vanlig lekkasjepunkt er også o-ringene mellom manifolden på kompressoren og kompressoren. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...