#1 Skrevet Mars 25, 2016 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 1, 2016 Bra! Her må vi klare å møte opp med noen lokale. Jeg legger ut dette på vår facebookside. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 2, 2016 Supert! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 7, 2016 Felles avreise ifra Statoil Mjøsstranda klokka 10 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 10, 2016 Bra tiltak. Ros til Lena. Synd det var få som kom i år. Bedre lykke neste gang. (skal få tvingt med meg flere da ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 10, 2016 Kudos til Lena som har klart å arrangere dette! Uheldigvis så traff dette andre planer. Stiller opp neste gang! =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 11, 2016 Jeg var der i fjor. Sparte mye penger på gode innkjøp/med god e prisavslag. Veldig hyggelig gjeng og flott tur. Takk til Lena som står på og arrangerer. I år passet det ikke men jeg regner med å stille neste gang. Igjen takk til Lena og gjengen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...