#1 Skrevet Mars 25, 2016 (endret) Sommern kommer og jeg har verken tid eller interesse å holde på med denne i år. Jeg har en stor VR6T motor stående jeg skal bruke på en 4x4 en dag, men også det er satt til vent. Ain't easy being a daddy. - Bilen er strøken innvendig, motorrommet er ryddig og jeg har tatt meg god tid til smarte løsninger. - Utvendig trenger bilen kjærlighet, men det finnes ikke alvorlig rust, det meste har jeg allerede behandlet - Under bilen finns det rust, en del har jeg tatt/behandlet, en del å tas, men ikke den stor jobben - Såklart er turboen ikke godkjent, men kompresjonen er 9,1:1, så det er bare å rive vekk det som må rives vekk, montere katalysator og bytte chippen, så går den rett igjennom. - Det sitter på nytt Supersport Black Evolution på bilen - Det følger med masse deler, alt til å montere Klima feks. nye S3 frambremser, polyforinger til bakakstilling og mye mer. - Bilen står på 2 delte BBS RX med 205/40 17 gateslicks som er så og si ny - Bilen kommer med S3 17" vinterfelger med så og si nye 205/40 17 dekk - Sommerfelgene kunne jeg tenkt meg å beholde (uten dekk) så da kan det følge med originale 15" BBS - Bremsene bak er helt ny, Bosch skiver og Yellow Stuff klosse, caliperene er okay, men håndbrekkvaierne byrde byttes - Den har nettopp fått firehjulskontroll, men justere camper på disse er bare håpløst, så her anbefaler jeg å kjøpe eksenterbolter og ta en ny kontroll (jeg fikser dette gratis men en av de beste maksinene som finns) - Takluka er defekt (typisk) - ny følger med Har bremset 320hk på hjula men en mindre turbo, men tror ikke det er blitt noe mer etter turbobytte. Kjører ca. 0,8bar stabilt, det er nok for å katapultere bilen på kort til fra 100-200. Her litt om bilen og historien: http://forum.vacn.no/showthread.php?267520-Jetta-III-GLX-VR6-Turbo-snart-oppstart! Jeg ordner bilder ila de neste 2 uker. Pris ja, disse er jo faktisk litt verdt uten turbo allerede. Tenker 69.000kr inkl. alt av deler, felger (3 sett), P&P hiddensprut, årsavgift etc. er en grei pris, som kan diskuteres. Jeg kan også ta biler i innbytte som ikke overstiger min pris i verdi og som er lett å få solgt igjen etterpå. Med Vinterfelgene: Kontakt meg gjerne på Facebook, jeg orker ikke Tapatalk noe mer og sitter lite på PCen for tiden. https://www.facebook.com/soeren.stammer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 29, 2016 Opp opp! Kan gå en del billigere hvis det går fort og ukomplisert. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 12, 2016 http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=75095879 Prisen er ganske fast med tankte på at den er sjelden, turbo og alle delene som følger med. Kan heller diskutere prisen uten diverse felgsett etc. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 22, 2016 Er ikke lett å selge slike biler uten useriøse henvendelser skjønner jeg. Kanskje noen av dere kan ta kontakt med meg istedenfor? Sent fra min HTC One_M8 via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 13, 2016 Står her enda faktisk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 28, 2016 (endret) Opp opp Kan byttes i en 8L S3 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...