Volkswagen Jetta MK3 (Vento) GLX VR6 Turbo

Anbefalte innlegg

Sommern kommer og jeg har verken tid eller interesse å holde på med denne i år. Jeg har en stor VR6T motor stående jeg skal bruke på en 4x4 en dag, men også det er satt til vent.

Ain't easy being a daddy. :)

 

- Bilen er strøken innvendig, motorrommet er ryddig og jeg har tatt meg god tid til smarte løsninger.

- Utvendig trenger bilen kjærlighet, men det finnes ikke alvorlig rust, det meste har jeg allerede behandlet

- Under bilen finns det rust, en del har jeg tatt/behandlet, en del å tas, men ikke den stor jobben

- Såklart er turboen ikke godkjent, men kompresjonen er 9,1:1, så det er bare å rive vekk det som må rives vekk, montere katalysator og bytte chippen, så går den rett igjennom.

- Det sitter på nytt Supersport Black Evolution på bilen

 

- Det følger med masse deler, alt til å montere Klima feks. nye S3 frambremser, polyforinger til bakakstilling og mye mer.

 

- Bilen står på 2 delte BBS RX med 205/40 17 gateslicks som er så og si ny

- Bilen kommer med S3 17" vinterfelger med så og si nye 205/40 17 dekk

- Sommerfelgene kunne jeg tenkt meg å beholde (uten dekk) så da kan det følge med originale 15" BBS

 

- Bremsene bak er helt ny, Bosch skiver og Yellow Stuff klosse, caliperene er okay, men håndbrekkvaierne byrde byttes

- Den har nettopp fått firehjulskontroll, men justere camper på disse er bare håpløst, så her anbefaler jeg å kjøpe eksenterbolter og ta en ny kontroll (jeg fikser dette gratis men en av de beste maksinene som finns)

- Takluka er defekt (typisk) - ny følger med

 

Har bremset 320hk på hjula men en mindre turbo, men tror ikke det er blitt noe mer etter turbobytte. Kjører ca. 0,8bar stabilt, det er nok for å katapultere bilen på kort til fra 100-200.

 

Her litt om bilen og historien: http://forum.vacn.no/showthread.php?267520-Jetta-III-GLX-VR6-Turbo-snart-oppstart!

 

Jeg ordner bilder ila de neste 2 uker.

 

Pris ja, disse er jo faktisk litt verdt uten turbo allerede. Tenker 69.000kr inkl. alt av deler, felger (3 sett), P&P hiddensprut, årsavgift etc. er en grei pris, som kan diskuteres. Jeg kan også ta biler i innbytte som ikke overstiger min pris i verdi og som er lett å få solgt igjen etterpå.

 

Med Vinterfelgene:

 

uploadfromtaptalk1429314917765.jpg

 

Kontakt meg gjerne på Facebook, jeg orker ikke Tapatalk noe mer og sitter lite på PCen for tiden. https://www.facebook.com/soeren.stammer

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opp opp!

 

Kan gå en del billigere hvis det går fort og ukomplisert.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke lett å selge slike biler uten useriøse henvendelser skjønner jeg.

 

Kanskje noen av dere kan ta kontakt med meg istedenfor? :)

 

Sent fra min HTC One_M8 via Tapatalk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Står her enda faktisk.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opp opp

 

Kan byttes i en 8L S3

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.