#1 Skrevet Mars 26, 2016 Har en golf 1.6 med motorkode EW som fusker ved pådrag. Virker som den mister all kraft og bare lugger når jeg gir full pedal. Har byttet kondensator og stift,justert tenning og stift, byttet plugger, pluggledninger er 1 år gamle,byttet bensinfilter. Noen som har gode råd å komme med? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 26, 2016 åssen ser plugga ut? drukner den eller går den alt for magert? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 26, 2016 åssen ser plugga ut? drukner den eller går den alt for magert? Skal ut å ta en titt snart! :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 26, 2016 er vel også store muligheter for stor vakuumlekkasje på forgasserfoten. ikke direkte uvanlig med morken forgasserfot (flens mellom forgasser og innsug) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 26, 2016 Sjekk og at registerreima er korrekt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 26, 2016 Har vært ute å kjørt en tur igjen. La merke til at om jeg gir på sakte og mykt unngår jeg lugging og fusking men om jeg gir flat pedal fusker det som ett uvær... Fuskingen høres nesten ut som en form for knitring.... Mener jeg har vært borti noe lignende på en moped en gang,kan d være tett luftfilter? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 26, 2016 Hei. Har vært borti at det kan være så enkelt som pluggledninger ved disse symtomene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 26, 2016 Hei. Har vært borti at det kan være så enkelt som pluggledninger ved disse symtomene. Syns det er rart at det er pluggledninger når de bare er 1 år gamle men det kan jo være det.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 26, 2016 Knitring er tenningsbank. Kan være at regreima har hoppa eller for mager bensinblanding Tenninga hadde du sjekka var riktig? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 26, 2016 Jeg har akkurat det samme problemet på min 1.6 golf. Lugger og holder igjen ved pådrag. Jeg har prøvd å bytte det samme som deg uten at det har hjulpet. Det virker som at min får for mye bensin så jeg mistenker at det er noe med forgasseren. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 26, 2016 Knitring er tenningsbank. Kan være at regreima har hoppa eller for mager bensinblanding Tenninga hadde du sjekka var riktig? Tenninga er nylig justert med tenningslampe, da blei den bra ei lita stund også nå er den likens. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mars 26, 2016 ok. sjekk igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mars 26, 2016 ok. sjekk igjen Fant på en side at bilen skal ha 9 grader fortenning @950rpm, kan noen bekrefte dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mars 26, 2016 oh nei. mellom 17 og 19 uten vakuum tilkoblet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mars 27, 2016 oh nei. mellom 17 og 19 uten vakuum tilkoblet er du helt sikker? Jeg justerte den til 9 grader fortenning@950rpm sist å da gikk den som ett skudd helt til nå :-( 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mars 27, 2016 Bruk tenningsmerke på svinghjulet så er du sikker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Mars 27, 2016 er du helt sikker? Jeg justerte den til 9 grader fortenning@950rpm sist å da gikk den som ett skudd helt til nå :-( Står så i lektyra :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Mars 28, 2016 Har justert tenning til 18 grader fortenning nå med vakum frakoblet. Fungerer som ett skudd enda :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...