Km-korrigering på brukt vs nytt instrumentpanel?

Anbefalte innlegg

Et teoretisk spørsmål på menyen her. Etter det jeg har lest meg frem til, så skal det være mulig å legge inn korrekt km-stand på et nytt instrumentpanel ved bruk av vcds. Er det før kjørte 100 km?

Sånn rent teoretisk, vil det da være mulig å gjøre samme jobb med vcds på et brukt instrument som er blitt "spolt tilbake" til 0?

Bare så det er sagt, det er ikke noe kriminelt inni bildet her, juksing med km-stand er bannlyst!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alt hjelper jo. Men den artikkelen beskriver vel intallasjon av nytt instrument etter det jeg forstår. Lurer fremdeles på om elektronikken eller vcds tolker et "tilbakespolt til 0/"nytt"" instrument på lik linje som et nytt ubrukt instrument.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja derfor slettet jeg innlegget fordi jeg leste feil ved første øyekast, beklager :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

man kan bruke programmer for å sette et brukt istrument til 0km igjen for så og bruke vagcom for å programmere det ja. Gjort dette før, men på bil før 99

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja derfor slettet jeg innlegget fordi jeg leste feil ved første øyekast, beklager :P

Null problem, bare å poste i vei så lenge det er relevant til tråden/tema. Må få opp aktiviteten på forumet!! ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

man kan bruke programmer for å sette et brukt istrument til 0km igjen for så og bruke vagcom for å programmere det ja. Gjort dette før, men på bil før 99

Takker for svar. Skulle vært morro å visst om dette går på nyere modeller. Har ikke bruk for dette selv, var bare en tanke jeg fikk.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil ikke det justere seg selv iogmed at kmstsnd ligger lagret i ECU?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.