#1 Skrevet Mars 27, 2016 Hei. Vurderer felger fra NBS til sommerhjula. Har ikke kr til de dyreste felgene i gata, har lyst på 18" og har kikka på Alicante felgen til NBS. Har jo lært at man ikke skal gå for billigst pga kvalitet, men det er vel ikke så mange dårlige felger der ute mer pga strengere kontroller eller? Noen som har erfaring med disse? Vil jo ha noen det ikke fester seg dritt i med engang og om ikke sprekker eller andre rare ting som man har hørt om. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 27, 2016 Jeg finner ikke noen felger på siden deres? Jeg klikker på "Dekk og felg" men får bare vinterdekk, navdeksel og senterringer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 27, 2016 Du må taste inn et regnummer eller velge en bil manuelt, så får du opp felger. Jeg har dessverre ingen erfaring med de felgene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 27, 2016 Anbefaler deg å ta en titt hva bilprodukter.no har. Masse bra felg til en grei pris 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 27, 2016 Kan anbefale Tempe Dekk også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 29, 2016 Takk for tips, men spør spesifikt om disse av ulike årsaker. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...