#1 Skrevet Mars 28, 2016 Hei Jeg har en audi a4 b5 1.8tq som er litt trimmet. Understell er powerflex hele veien, KW v2 senk og 034 stabstag bak mm. Kjøre 8,5x18 felg og lurer på hvilke dekk folk anbefaler for best grep men ikke så veldig mye støy som r888 har. Er ikke snakk om bane kjøring, kun aktiv kjøring på vei av og til. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 28, 2016 Michelin Pilot Sport 4 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 28, 2016 Yokohama S.drive, syns dette er supert å kjøre på. Med runde gode kanter slik at du slipper sporing. Har brukt dette de sist 5 årene på RS'n. Caddy'n ruller på dårligere på grunn av bedre levetid på billigere dekk. R888 er ikke helt til norske veier. Den sporer no jævli å bilen blir noe dritt å kjøre på vanlig vei. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 28, 2016 Tja, noen direkte anbefaling vet jeg ikke om jeg har, men ville sett på performance dekk i premiumklassen. Kjører selv på Bridgestone Potenza adrenalin re002 nå i dim 225/40-18 på 8" felg, Passat 3bg stasjonsvogn 4motion sportsunderstell. Har ikke testet feste når en nærmer seg grensa, men kjenner det henger godt og har god styre-respons (det ser en på mønsteret også, mye gummi på yttersiden av dekk dekk) Ellers har jeg god erfaring med Pirelli P Zero Nero GT. Utifra erfaringen med dette dekket, frister det fælt å prøve P Zero. Har ikke prøvd Michelin pilot sport / pilot super sport, men dette skal jo være gromme saker. Pris har vel muligens noe å si også? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 28, 2016 Tusen takk for tilbakemelding:) Pris har ikke noe å si. felgen er 8,5x18 et 30 så hviken dim burde jeg gå for? liker å kjøre ganske low, kan også valse kanten fremme hvis det hjelper mye:P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 28, 2016 Goodyear F1 Asymetric sitter veldig bra etter mine erfaringer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 28, 2016 Enig med Adrian, har kjørt assymetric1 på S4'en i noen år, og hadde de en stund (i 245/17") på cabben til konemor, er igrunn så frelst på disse at jeg skal ha de i 235/19" på cabben nå! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 30, 2016 Noen som har prøvd Toyo PROXES T1 Sport? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 31, 2016 Har bestilt Michelin Pilot Sport 4 til RS4n, vurderte en stund både Michelin PSS og Continental Sport Contact 6 men valget falt på førstnevnte pga slitasjestyrke som ser ut til å være bra basert på de få erfaringene som finnes. Continental er svake på slitasje av det jeg har lest meg opp til. PSS er vel mer satt opp til bruk både på bane og vei og siden det kun blir vei så blir det litt for ekstremt. Basert på erfaringer så bråker de en del også. Er ingen dekktester ute på Pilot Sport 4 ennå men de duger nok til å kjøre i 90 km/t som er maks lovlig hastigheter her oppe i nord 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 31, 2016 Satte på mine 1 år gamle Michelin PSS i dag. Jeg synes ikke de bråker, de føles annerledes enn andre dekk på en bra måte. Mulig at de slites ganske raskt, men det er det verdt. Disse sitter veldig bra på veien, men om du tar en sving med flat pedal over ujevn vei i litt hastighet så så er de ikke så tilgivende. Rett og slett veldig bra sportsdekk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 3, 2016 da her jeg nettopp bestillt Goodyear Eagle F1 Asymmetric 2 255/35 R19 96Y XL med felgbeskyttelse Skal på A6 2.7 tdi Quattro. Hadde egentlig tenkt å bestille budsjett dekk, men så frista dette pga lavt oppgitt støy nivå, ( kjører 60km e-18 kjøring pr dag, så da er lav rullestøy viktig ) også er det jo såklart betryggende å ha et premiumdekk på bilen. Er ikke ute etter maks sportslighet, men gode allround egenskaper, og minst mulig støy, syntes Pirelli P zero dekka som står på nå støyer litt vel mye, men det kan jo være pga at de er noen år gamle også da. Noen som har erfaringer med disse mtp slitasje styrke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet April 3, 2016 Har kjørt Assymetric '1' siden '10 på S4'en, (stod stille en sommer..) og hadde det ikke vært for skeiv spissing hadde de sikkert hatt to sesonger igjen. Samme følelse som da de var nye, dvs. ingen følbar degradering av kjøreegenskaper. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet April 3, 2016 Her blir det litt Toyo CF2, men da snakker vi heeeelt andre dimensjoner enn dere modernister. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet April 17, 2016 Noen som har prøvd Toyo PROXES T1 Sport? Har hatt de en sesong i 225/45-17, var veldig fornøyd med de, satt greit på vått og tørt! kan anbefale de, jeg skal teste ut goodyear eagle f1 asymmetric 3 i 235/35-19 i år 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet April 18, 2016 Noen som har prøvd Toyo PROXES T1 Sport? Har hatt det i 245/35/19 på min A4. Dekkene var forsåvidt greie, men skulle gjerne hatt et dekk med høyere thread wear. Goodyear Eagle F1 Asym. er uansett min anbefaling 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...